Nákupný poriadok

3D Blu-Ray filmy
 
Položky:0 ks
Cena tovaru:0 Kč
Kliknutím prejdete na stránku s prehľadom obsahu Vášho košíka.

Sledujte AKCIA a UŠETRITE!

Ako prvý sa dozviete o akčných cenách a zľavách, ktoré pre vás pripravujeme.
Prihlásiť sa k odberu noviniek e-mailom

Facebook

Nájdete nás na Google +

Rýchle kontakty
+420 775 590 770
(Po-Pi: 8.00-16.00)
info@filmarena.cz
 

Akceptujeme tieto druhy platobných kariet:

Visa Visa Electron

MasterCard Maestro

Sme držiteľmi certifikátu:

Všetko o nákupe > Nákupný poriadok

Vyberte si prosím z nasledujúcich možností:

 

dodávateľ:

FilmArena.cz 24 Promotions s. r. o., Branická 1319/86, 147 00  Praha 4

Spoločnosť je zapísaná u Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 153779 IČO: 28929641, DIČ: CZ28929641

Bankové spojenie: Unicredit Bank 2104427817 / 2700

Ponuka tovaru na stránkach www.filmarena.cz je kompletným katalógom nami ponúkaného tovaru, a sama o sebe nie je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je až riadne vyplnená a odoslaná objednávka zákazníka (kupujúceho).

Ako sa orientovať v ponuke? Ako niečo nájsť?

  • Na titulnej stránke vľavo nájdete zoznam kategórií (filmových žánrov) jednotlivých produktov.
  • Pokud si chcete nejaký produkt vyhľadať, stačí kliknúť do poľa VYHĽADAŤ a zadať Vami hľadaný názov. Vyhľadávať môžete podľa názvu (anglického, českého, ...) alebo podľa hercov a režisérov.
  • Nahoře v ponuke môžete vidieť tituly, ktoré pre Vás chystáme. Tieto tituly ešte nevyšli, termín ich vydania zistíte po kliknutí na tento produkt.
  • Uprostřed stránky nájdete tituly, ktoré sú horúcimi novinkami pre aktuálny týždeň.
  • Vpravo je umiestnená informácie o kontaktoch na našu spoločnosť, novinky v našom obchode a najpredávanejšie tituly za posledný týždeň, mesiac a rok.
  • Dole na stránke viditeľné info o aktuálnom počte ponúkaných výrobkov a odkazy na dôležité obchodno-právne normy (obchodné podmienky, reklamačný poriadok, atď.)

Ako si objednať?

  • Kliknete si na produkt, ktorý chcete kúpiť, zobrazí sa stránka detaile produktu so všetkými podrobnosťami o tomto produkte.
  • Pod tabuľkou s podrobnými údajmi je tlačidlo objednať. Kliknutím na OBJEDNAŤ je tovar vložený do NÁKUPNÉHO KOŠÍKU, o čom ste informovaní grafikou.
  • Dále môžete pokračovať v nákupe a vybrať si ďalší tovar podľa ľubovôle, alebo môžete prejsť na výber spôsobu platby a doručenia.

Podaním objednávky potvrdzujete súhlas s nákupným poriadkom a zároveň s dodacími, platobnými a reklamačnými podmienkami nakupovaných výrobkov.

Aký typ doručenia si môžem vybrať? Jake sú ceny doručenia?

  • Zboží si môžete vyzdvihnúť OSOBNE v pražskej prevádzkarni. Ideálny variant pre tých, ktorí sú z Prahy alebo sa v nej často pohybujú. Neplatíte žiadne poštovné ani balné. Pokiaľ je tovar skladom, môžete si ho vyzdvihnúť ešte v deň, keď si objednáte.
  • DOBÍRKA – ak ste ďaleko od Prahy, ponúkame aj Vám kvalitnú a rýchlu voľbu doručenia. Dobierka je dnes najbežnejší typ doručovania zásielok zákazníkom. Ponúkame 2 služby, z ktorých si môžete vybrať. U oboch dodávateľ udáva doručenie do 24 hodín od prevzatia, radšej však počítajte s doručením do 48 hodín. Vždy totiž záleží na dobe zvozu a prevzatia zásielok zo strany prepravcu. Ak urobíte objednávku dopoludnia a my ju stihneme odovzdať prepravcovi do 15.00 hodín v pracovné dni, potom by ste ju mali mať do 24 hodín u Vás na stole. Ak ovšem nestihneme zásielku odovzdať prepravné spoločnosti do 15:00 hodín v pracovné dni, obdržíte ju najskôr do 48 hodín.

    Dobierky pre nás prepravuje:

    1. Česká pošta – zásielku posielame ako OBCHODNÉ BALÍK ku koncovému zákazníkovi domov alebo ako PROFI BALÍK, pokiaľ ide do firmy. Pošta by Vám ho mala doručiť na adresu, ktorú udáte. Ak Vás nezastihne, zanechá oznámenia na vyzdvihnutie zásielky na pošte. Balík na pošte zostáva po dobu 7 dní, potom je vrátený odosielateľovi.
    2. PPL – zásielku posielame ako DOBIERKU domov ale aj do firmy. Prepravcovia oznamujeme telefonický kontakt na Vás, aby sa s Vami dohodol na odovzdanie. Hodinu pred doručením vodiči zvyčajne zavolajú a dohodnú sa s Vami.
  • Pre platbe vopred KARTOU alebo prevodom zvýhodňujeme zákazníkmi účtovaním nižšieho poštovného. Vy si môžete zvoliť, či chcete balík poslať poštou ako Cenný balík alebo pplk na súkromnú či firemnú adresu.
  • KURÍER - ako novinku ponúkame túto službu, ktorá je priamo luxusné. Ktorýkoľvek výrobok, ktorý máme skladom, Vám doručíme do 2 hodín od jeho objednávky. No povedzte nie je to príjemné. Nikam nemusíte jazdiť, nikde nemusíte stáť frontu, nestrácate čas. Ste chorí, nemôžete alebo sa Vám nechce? Potom si zvoľte túto alternatívu.

V cene tovaru nie je uvedené balné a dopravné - je vyčíslené vždy v celkovom zhrnutí pri objednávke. Cena za balné a dopravné sa menia podľa adresy a štátu dodania a je vždy uvedená pred dokončením objednávky. Vopred si ju môžete overiť v sekcii CENY DORUČENIE.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinnen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinnen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line,v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 

Ako môžem zaplatiť? Aké sú spôsoby platby?

  • Pre prevzatia osobne môžete platiť v hotovosti alebo kartou. Prijímame tradičné karta VISA, VISA ELECTRON, EC / MC.
  • Pre doručením balíkom je možné platiť pri prevzatí (DOBIERKOU) alebo zaplatiť dopredu kartou alebo prevodom. Pri platení vopred je poštovné za zvýhodnenú cenu.
  • Kurýrní doručenie je možné iba pri platbe vopred kartou, prevodom, kreditom. Po úhrade Vás kontaktujú naši operátori, ktorí s Vami dohodne podmienky doručenia.

Ako a kedy môžem objednávku upraviť alebo zrušiť?

  • Kupní zmluvu možno meniť či stornovať iba dohodou s predajcom a to iba v prípade, ak nedošlo už k plneniu zmluvy alebo odoslanie zásielky. V opačnom prípade je kupujúci povinný uhradiť všetky náklady predajcu, ktoré s vybavovaním jeho objednávky už vznikly (najmä telefonické hovory, objednanie a potom vrátenie tovaru dodávateľovi, poštovné a balné atď., Do max. Výšky 1000 Sk) a to najneskôr do 14 dní.
  • V prípade neuhradenia nákladov v stanovenej lehote, sa považuje prípad za porušenie zmluvy zo strany objednávateľa a pohľadávka spolu s pokutou 1000 Kč bude postúpená advokátskej kancelárii k vymáhaniu.

Čo keď balíček neprevezmem / nevyzdvihne?

V prípade, že už objednaný tovar na základe záväznej objednávky, nebude zákazníkom stornované a nebude prevzatý od prepravcu ani vyzdvihnutý na príslušnej pošte, náleží predávajúcemu zmluvná pokuta vo výške 1000 Kč, a ďalej náhrada poštovného a balného v príslušnej výške. Ak pohľadávka nebude uhradená v stanovenom termíne, bude postúpená na vymáhanie.

Ako funguje komunikácia medzi predávajúcim a kupujúci pred a po nákupe?

Pred nákupom samotným alebo počas neho je Vám k dispozícii predajca na telefóne +420 775 590 770, na skypu: filmarena.cz alebo na maile info@filmarena.cz. S ním môžete Vaše kroky konzultovať.

O stave Vašich objednávok budete informovaný elektronickou poštou, prípadne je možné sa obrátiť na adresu info@filmarena.cz alebo telefonicky v pracovných dňoch v čase od 9 - 17 hod na číslo +420 775 590 770, kde Vám informáciu radi zodpovedia naši zamestnanci.

Prajete si odstúpiť od zmluvy?

Do 14 dní môže každá súkromná osoba odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodov. Tovar však musíte vrátiť v pôvodnom stave. To znamená nerozbalený, v neporušenom obale, nepoškodený, neušpiněné. Ak nebudete vrátený tovar spĺňať tieto podmienky, odstupujúci nemá nárok na vrátenie peňazí.

Rozbalili ste zásielku a nie ste spokojní? Prišlo iný tovar? Bol tovar poškodený, ušpinené či inak znehodnotené?

Nezabudnite pri preberaní od prepravcov kontrolovať obal zásielky. Ak je akokoľvek poškodený, zašpinenie či znehodnotený, uveďte to do prijímacieho protokolu, aby bol o tom záznam. Uľahčí nám to prácu pri vymáhaní škody na prepravcovi. Ak zabudnete protokol vyplniť alebo sa stane, že bude nepoškodený obal, ale obsah bude napriek tomu znehodnotený, spojte sa s nami a spoločne nájdeme spôsob ako vec vyriešiť.

Nechcete už viac prijímať newslettery?

Nebudeme Vás samozrejme obťažovať ponukami, ak o ne nemáte záujem. Stačí poslať email na adresu info@filmarena.cz s tým, že si prajete zrušiť zasielanie newsletterov a my Vám ich posielať nebudeme.

Ako je nakladané s Vašimi osobnými údajmi?

Odoslaním objednávky kupujúci súhlasí s uchovávaním údajov o svojej osobe, tj. Menom, adresou, telefónom a emailom. Tieto údaje slúžia predovšetkým na uľahčenie objednávok zákazníkov v budúcnosti, prípadne pre zasielanie obchodných oznámení s novinkami od predávajúceho. Osobné údaje zákazníkov predávajúci neodovzdáva žiadne ďalšie osobe. Svoj súhlas s uchovávaním a spracovávaním osobných údajov alebo so zasielaním obchodných oznámení môže zákazník kedykoľvek odvolať, a to emailovou správou na info@filmarena.cz.

Myslíte si, že máte zaujímavý nápad a chcete sa oň s nami podeliť? Chcete nám niečo ponúknuť?

Pošlite nám email na adresu info@filmarena.cz a my sa Vám ozveme.

Niečo sa Vám nepáči a chcete sa sťažovať?

Vašu sťažnosť pošlite na email info@filmarena.cz a my sa jej budeme bezodkladne zaoberať.

Nenašli ste tu odpoveď na Vašu otázku?

Neváhajte a kontaktujete nás, aby sme mohli Vašu otázku odpovedať. Našim cieľom je Vaša radosť a spokojnosť.